03-10-2008 00:00

14 “babyzaken” bundelen krachten.

“Uitgerekend in september…” Zo luidt het thema van de campagne waarmee 14 ondernemers uit Waddinxveen en omliggende gemeenten onlangs hun samenwerking aankondigden. Hoewel hun producten of diensten zeer verschillend zijn, hebben zij minimaal 1 ding gemeen; alle deelnemers aan de nieuwe “baby op komstactie” hebben het beste voor met (aanstaande) jonge ouders en hun (verwachte) baby’tjes.

www. baby op komst .net, een nieuw initiatief van de twee Waddinxveense ondernemers Jos Warmerdam (www.kluwaprint.nl) en Arie Pieter van Dijk (www.ap-art.net), is een netwerk van winkels en andere bedrijven met verrassende aanbiedingen speciaal bedoeld voor (aanstaande) papa’s en mama’s en hun kindjes. De deelnemers leveren hen gratis, geven korting of bieden extra’s op de meest uiteenlopende artikelen; van pretecho tot portretfoto, van unieke babykamer tot eigen geboortekaartje en van kraamparty tot babyzwemmen.

Alle deelnemers aan de “baby op komstactie” en de verloskundigen in de Waddinxveense praktijk geven de setjes met kortingsbonnen weg. Daarnaast staat ook de website www. baby op komst .net boordevol voordeel. Aan deze actie nemen de volgende bedrijven deel: apotheek Van den Dries, Bleep!Cards, BlitsKikkers KinderKleding, C1000 Waddinxveen, de Klushaan, drukkerij Kluwa Print, Echografisch bureau Baby View, Gebackerij Van den Berg, Gouwebad De Sniep, Julikids kinderopvang, notariskantoor Van der Hammen, schildersbedrijf Visser & Zn., Sjaak Noteboom fotografie en Van de Wal Speelgoed.

—————

Terug